08/04/2013

Tom ka kung (Eet smakelijk) - Een avondje Chinees

Ik was het bijna al vergeten te posten hier, maar was het de laatste keer Japans in Gent... dan was het nu tijd voor Chinees in Genk. Afgelopen zaterdag ben ik immers met 3 kameraden wezen dineren bij de Bascule in Genk. Om 19u30 kwamen we ginds aan om dan pas tegen 23u10 goedgevuld terug te vertrekken.


De bediening was ronduit super vriendelijk en vertelde goed wat alles inhield en stonden open voor wijzigingen indien nodig. Zo wou ik geen pindasaus bij mijn tussengerecht (^_^). Zelf was een van de bediendes ertoe in staat om een iemand van ons gezelschap een knalrood hoofd te bezorgen zonder dat ze het zelf wist :-) Wat het eten betreft hadden we ook niet te klagen, behalve het feit dat onze tafel veel te klein was! Voor 25 euro de man hadden we de Chinese Rijsttafel met een extra portie Loempia's, 2 flessen Cola, een Ice Tea en een koffie. Die Chinese Rijsttafel bestond uit het volgende:

Soep
- Kippensoep

Tussengerecht
- Saté en gepaneerde garnalen

Hoofdgerecht
- Koe Loe Yuk
- Babi Pangang
- Foe Yong Hai
- Pak Po Tjop
- kipfilet met chamignons
- varkenshaas met kerrysaus

Kortom het was een supergezellige avond met lekker eten. Ik heb er van genoten!!!

Greetz Binoshi!

1 comment:

  1. Jaja mijn tong hangt bijna op mijn voeten van al dat lekker eten ik kan me voorstellen dat het gesmaakt heeft Marie-Claire

    ReplyDelete