06/04/2013

Week 9 + 10: Passo Dello Stelvio

Ja ja vorige week geen update wegens dat mijn kalender mooi overhoop lag met Pasen. Ik moest immers werken met de feestdagen waardoor het puzzelen was geblazen. Vorige week (week 9) heb ik nog wat zitten recupereren van de Ename Classic maar ik heb toch min of meer mijn schema kunnen volgen. 
Ik heb nog even contact opgenomen met de mensen van Energylab om te zien of het normaal was dat ik nog zo afgezien had gedurende de Ename (de hellingen + niet kunnen volgen van andere renners). De reactie was dat dit normaal was aangezien ik nog niet zolang bezig was en dat mijn schema nog 2 maanden in beslag neemt. Op twee maanden is er nog veel progressie mogelijk en zit ik volgens hen dus op schema. Laat het ons hopen! Hier alvast het schema van week 9:

Trainingsschema Week 9

Nu is intussen ook week 10 afgerond en zitten we mooi in de helft van ons trainingsschema. Nog 10 weken te gaan. Ik heb het schema mooi gevolgd behalve het schema van zaterdag. Mijn kameraad had me immers gevraagd of ik niet wou meedoen met de "Brabantse Pijl". Ik heb ja gezegd en dus gingen we voor de 76km gaan. Vandaag was het zover. Het was droog en weinig wind. Wat een voordeel was ten opzichte van de Ename Classic... doch het was nog steeds koud! 
Binnenkort als ik verlof heb ga ik mij overschoenen kopen!!! Verder was ik jammer genoeg ook nog eens trager dan mijn kameraad en zat ik een beetje over mijn limieten en dus heb ik ongeveer op 1/3e van de rit gezegd tegen mijn kameraad dat hij moest verder rijden en dat ik dan terug richting Leuven ging. En zodoende stond er na 1u40 toch nog 37km op de teller waardoor het mooi aansluit op mijn schema van week 10. 
Nu vanaf dat ik alleen reed, lukte het mij eigenlijk beter en vraag ik me af of het me wel zou gelukt zijn (maar trager dan). Volgende keer ga ik aan mijn kameraad vragen om gewoon samen te vertrekken en dan ieder op eigen tempo te rijden. Hieronder alvast het schema van week 10, de route die ik gevolgd heb vandaag en mijn deelnamenummer:

Trainingsschema Week 10
Heb een paar km dubbel gereden rond km 24 ongeveer :-)
Wel een leuk nr eigenlijk (^_^) I like 3 and 17!!!

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment