02/06/2013

Bierfestival!

Mooi weer, zonnetje volop en zachte temperaturen en een licht briesje. Dan gaan we niet binnen blijven zitten he! Ik ben dan maar naar een evenementje geweest namelijk een bierfestival:



Blijkbaar was ik niet de enige met dat gedacht, want er liep aardig wat volk rond waaronder veel bekenden. Dit was het terrein alvorens het volk er was:

 


Zelf heb ik er genoten van het kriek-framboos biertje: Lupulus Fructus. Hiervan zijn maar 40 vaatjes gebrouwen waarvan dit festival er 7 ter beschikking had. En ik moet zeggen, het smaakte me geweldig goed :) Dit is het logo van Lupulus... zelf staat de Fructus nog niet op hun site. En wonder boven wonder win ik met de tombola nog eens een fles Lupulus Tripple (maar die ga ik een ander keertje proeven).



Kortom een zalig mooi en genietbaar dagje geweest. Waarschijnlijk kom ik volgend jaar terug! (als ik het niet vergeet)

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment