12/02/2013

De man achter Binoshi

Ready for take-off
Wel hallo, ik ben de man achter Binoshi. Desondanks het feit dat deze blog hoofdzakelijk zal gaan over de Eenzaamheid wil dit niet zeggen dat ik een geïsoleerd persoon ben. Ik hou van experimenteren met onbekende zaken in het leven, regelmatig op reis gaan, deelnemen aan culturele activiteiten... MAAR ik hou er ook van mij zelf terug te trekken in boeken, films, handwerk, wandelingen op mijn eentje, ...

Ik ben er totaal van overtuigd dat de schoonheid van het leven terug te vinden is in de kleine dingen zoals een hommel die nectar probeert te verkrijgen uit een bloem. Of ineens, geheel onverwachts, dat ene kleine stukje blauwe lucht aan de hemel kunnen zien te midden van een massa duistere wolken. Geef toe... het is toch iets dat een glimlach op je gezicht kan toveren?

Soit, zoals ik toen klaar was om op te stijgen in dat vliegtuigje, zo is ook deze blog klaar voor zijn "take-off" en ik hoop dat jullie er veel plezier aan gaan hebben om deze blog te lezen.

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment