27/02/2013

Week 4: Passo Dello Stelvio

Intussen is week 4 al een paar daagjes afgerond en is 1/5 van mijn trainingsschema voltooid. Vandaag (26/02) ben ik begonnen met week 5 en ik moet zeggen ik begin resultaat te voelen. Het schema volgend zweet ik nog altijd tot en met en zuipen doe ik op die momenten ook als een van de besten maar ik merk wel dat ik zwaardere standen moet aangaan om mijn schema gebaseerd op hartslag aan te kunnen. Toch ben ik benieuwd naar de eerste keren dat ik terug op de weg ga fietsen in plaats van op de rollen. Dan pas ga ik duidelijk kunnen zeggen of ik progressie gemaakt heb. Hier is alvast mijn schema voor week 4:

Trainingsschema Week 4

Nog 16 weken te gaan voor het zover is. De afgelegde tijd in totaal nu is 14 uur en 50 minuten en nog 78 uur  en 5 minuten voor de boeg! Het gaat vooruit. (^_^)

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment