11/03/2013

Week 6: Passo Dello Stelvio

Weer een weekje achter de rug... een mooi en leerrijk weekje deze week. Maandag zoals gezegd in de vorige blog over de Stelvio geleerd om een platte band te vervangen. Dinsdag ervaren dat ik op vlakke of licht hellende stukken als 1 tot 2% stijging toch wel vooruitgang heb geboekt. En dan donderdag de andere helling erbij genomen + er was deze keer geen wind. Nu kon ik die ene lastige helling wel al vlotter op, al bleef hij afzien tot ik boven was. De afsluitende rit van de week heb ik moeten skippen vanwege de beurs die ik bezocht heb en de dag erna ben ik gaan werken... Maar die gemiste uren haal ik zeker nog wel in (het is immers maar op souplesse rijden)!!! Hier het schema van afgelopen week:

Trainingsschema Week 6

En nog even voor de statistieken. In totaal heb ik nu volgens het schema 23 uur en 40 minuten afgelegd en 69 uur en 15 minuten nog te gaan. Dankzij de eerste ritjes buiten heb ik ook mijn eerste kilometers afgelegd en zit ik nu aan 34km. Voor week 7 is het echter terug binnen op de rollen... sneeuw en vrieskou zijn de schuldigen :-)

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment