18/03/2013

Week 7: Passo Dello Stelvio

En daar is week 7 ook al gepasseerd. Met sneeuw en vriestemperaturen moesten we terug op de rollen gaan, met klimtraining en krachttraining. Deze waren intensief maar toch verrassend doenbaar... zeker de tweede training... met 3 klimblokken van 6 minuten met maar amper 2 minuten rustig trappen tussen door maar eigenlijk ging deze training vlotter dan die laatste. Daar zou ik 3 uur hebben moeten fietsen maar dat heb ik slechts anderhalf uur volgehouden op de rollen en was ik nog kletsnat van het zweet. Soit op naar week 8. Een rustige week met een intensieve afsluiter. Maar voor die afsluiter ga ik nu eens niet het schema volgen maar ga ik meedoen met de Ename Classic in Zottegem. 80km... ik ben benieuwd!

Trainingsschema Week 7

Greetz Binoshi!

No comments:

Post a Comment