06/03/2013

Zon, terrasje en .... zwarte ijscrème!!!

Mooi weer, een weekje verlof en een vastgelegde afspraak... wat doen we dan? Met volle teugen genieten van een dagje uit op deze afspraak. Dus hier gaan we... met de trein naar Gent, waar ik even wachtte onder de toren op mijn partner in crime: 



Vervolgens zijn we op weg gegaan naar de gemeente die bij onze klasse hoort... voor uitgebreid te gaan lunchen. Namelijk de gemeente:


Daar is immers het befaamde nobele onbekende restaurantje Sapporo. Daar konden we genieten van een "All you can eat"-formule en zoiets laat een liefhebber van eten als ik niet aan zich voorbij gaan. Zeker niet als het voor de prijs van 14.80€ is. De boot was een van de vele zaakjes die we besteld hadden en als dessert heb ik me zelfs aan ZWARTE ijs-crème gewaagd. Dit was crème op basis van zwarte sesam. Dit kon ik niet aan me voorbij laten gaan, ik moest en zou het proeven maar het was toch niet zo lekker... volgende keer de crème op basis van "groene thee" eens proberen.

Yummie yummie in my Tummy!!!!

En dan natuurlijk moesten we ook genieten van het heerlijke zonnetje, dus nestelden we ons op een terrasje samen met wat origami velletjes wat ons tot het volgend resultaat bracht (lijkt hij een beetje op Flip? En neen het was mij niet om het meisje op de achtergrond te doen ;) ):


Maar aan alle mooie verhaaltjes komt er een eind... dus met de trein naar huis en om de verveling wat te doden ook hier weer een paar foto's genomen met onderstaande als resultaat:


Greetz Binoshi!


2 comments:

  1. Heb je dan geen foto van het zwarte ijs? Ik moet wel zeggen, het is zeer mooi gepresenteerd. Je zou er haast niet van durven eten. ;-)

    Groetjes ikke :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neen, geen foto ;) Je moet het maar gaan verkennen en zelf proeven :p Het smolt te rap en heb er op dat moment nog niet zelf aan gedacht.

      Delete