12/05/2013

Lente in Luxemburg (^_^)

Ja ja je leest het goed... ik zit "alweer" in Luxemburg ;-) Deze namiddag ben ik hier aangekomen vergezeld met afwisselend zon en regen onderweg, maar jammer genoeg geen regenboog. Hier aangekomen scheen echter de zon, dus beter kon ik het niet hebben.

Dus na mij eenmaal geïnstalleerd te hebben en een korte maaltijd ben ik naar buiten gegaan om de bloemetjes van mijn wild tuintje (niet verwilderd) te bewonderen en heb ik ook op mijn duizendste gemakje een korte wandeling gedaan om van de laatste zonnestraaltjes te kunnen genieten van de ondergaande zon.

Hier zijn alvast de foto's die het bewonderen opgeleverd hebben. I hope that you can enjoy them

De bloemetjes in mijn tuintje




Tijdens de wandeling

 




Dan ga ik nu terug wat verder relaxen en genieten van mijn verlof. Yoshi ligt al klaar om er aan verder te werken. Morgen staat er "winkelen" en een fietstocht op het programma als het weer mee zit.

Greetz Binoshi!


1 comment:

  1. Bedankt om de mooie foto's met prachtige bloemen met ons te delen groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete