11/05/2013

Wok Village - Buikje vol!!

Jaja ik heb me weer eens laten gaan. Vandaag vanwege moederdag uit eten geweest in een wok restaurant in Zoutleeuw: Wok Village


Gelukkig waren mijn ogen niet groter dan mijn buik en heb ik alles mooi opgekregen. Het volgende staat allemaal op mijn palmares:

1e gang: Gefrituurde voorgerechtjes

  • Calamares
  • Visticks
  • Krabschaartjes
  • Kip nuggets
  • Loempia's
  • Deeg sticks
  • Deeg zakjes
  • Cury Driehoekjes
  • Saté
2e gang: Koud buffetje
  • Ika Nigiri (Sushi)
  • Sake Nigiri (Sushi)
  • Maguro Nigiri (Sushi)
  • Spicy Maki (Sushi)
  • California Maki (Sushi)
  • Koude zalm met gesnipperde ajuin
  • Gigantische mosselen (de mosselen waren groter dan mijn duim, schelp niet meegerekend)
3e gang: Even op adem komen
  • Gestoomde Dim Sum. (Voor zij die het niet kennen, zie foto)
Zo 1 mandje was het dus

4e gang: Tepan Yaki
  • Biefstuk
  • Kangoeroe Steak (jump jump)
  • Kikkerbilletjes (jump even higher!!!)
  • Noedels
  • Groentjes
5e gang: Cooldown (als je niet kan kiezen)
  • 1 bol banaan
  • 1 bol pistache
  • 1 bol aardbei
  • 1 bol straciatelli
Soit het was kortom een avondje genieten, zowel voor mijn buik als met het gezelschap van de ouders, broer en schoonzus en hun twee kinderen. De vraag is... zou ik het morgen riskeren om op de weegschaal te gaan staan?

Greetz Binoshi!

PS 1: ik weet dat het sommigen misschien niet interesseert wat ik allemaal in mijn mond stak, maar tja voor mij was het genieten geblazen... en voor mij dient deze blog dan ook als middel om dingen neer te pennen waar ik onder andere ook van kan genieten ;) 

PS 2: Voor zij die zich afvragen hoe het met mijn Passo Dello Stelvio project zit... ik zit nog steeds op schema, komende week gaat de fiets mee naar Luxemburg om verder te oefenen. Al moet ik tussen nu en de  dag van de Stelvio niet meer te veel zulke etentjes gaan doen ;)

PS 3: Wat betreft het Yoshi project... dat heeft even stilgelegen wegens drukte, maar zeker niet vergeten! Als alles goed zit ga ik daar volgende week mee verder normaal gezien!

1 comment:

  1. In Zoutleuw is het lekker hé wij zijn daar ook al geweest groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete