04/05/2013

Dagje weg: Zon - Modellen - Pizza - Paradijsje... laat maar komen!

Jaja, vandaag trokken we wederom naar het door mij geliefkoosde Luxemburg. En wederom lachte het geluk mij toe :) Met een hemelsblauwe lucht, een zonnetje met temperaturen rond de 20 graden was het al genieten met de zonnebril aan over de autostrade.

Eenmaal de grens over was het middag en dus tijd voor een korte break in de Pizzahut waar ik de bediening mij liet welgevallen. Twee lookbroodjes belegd met spek, mozzarella en BBQ-saus waren mijn voorgerecht, gevolgd door een Pizza Alsace (mozzarella, champignons, ham, ajuin, look). Ondertussen passeerde er in het gangpad van het winkelcentrum (waar ook de Pizzahut lag) tal van vrouwen die het nakijken waard waren. (Tja ik ben nu eenmaal een man). Wat blijkt nu? Er was een modellencasting van Elite bezig... Zon die  buiten in alle glorie straalde en tal van zonnetjes binnen dus :p

 

Na ik mijn pizza netjes opgegeten had en mijn drankje genuttigd had ben ik dan maar verder getrokken, jammer genoeg zonder het gezelschap van zo een model maar soit, men kan niet alles hebben in het leven. En zo heb ik dan een paar uurtjes weer vertoefd op mijn paradijselijk plaatsje met enkel maar natuur om mij heen. Pure rust... enkel het geluid van vogeltjes, kabbelend water en een licht briesje en dan maar genieten van mijn boek in de zon. Nu is het nog afwachten of ik bruin of rood ben geworden. En als het dat niet is, ben ik nog steeds wit, maar dat is geen ramp.

Onderweg naar mijn paradijsje

Geïnstalleerd en klaar om te genieten!

Soit, het was een geslaagde dag tot en met!!!

Greetz Binoshi!

1 comment:

  1. Je geeft ons wel het water in de mond met al je lekker eten groetjes Marie-Claire

    ReplyDelete